سفارش تبلیغ
صبا ویژن

به یقین بدانید که خدا بنده‏اش را هر چند چاره‏اندیشى‏اش نیرومند بود و جستجویش به نهایت و قوى در ترفند بیش از آنچه در ذکر حکیم براى او نگاشته مقرر نداشته ، و بنده ناتوان و اندک حیله را منع نفرماید که در پى آنچه او را مقرر است برآید ، و آن که این داند و کار بر وفق آن راند ، از همه مردم آسوده‏تر بود و سود بیشتر برد ، و آن که آن را واگذارد و بدان یقین نیارد دل مشغولى‏اش بسیار است و بیشتر از همه زیانبار ، و بسا نعمت خوار که به نعمت فریب خورد و سرانجام گرفتار گردد ، و بسا مبتلا که خدایش بیازماید تا بدو نعمتى عطا فرماید . پس اى سود خواهنده سپاس افزون کن و شتاب کمتر ، و بیش از آنچه تو را روزى است انتظار مبر [نهج البلاغه]

خورموجی ها

خانه

پارسی بلاگ

مدیریت

پست الکترونیک

شناسنامه


7:19 صبح دوشنبه 85/4/26

فال میوه ... خیلی جالبه

نویسنده: امین حیدری

 

میوه مورد علاقه تان کدام است؟

 

فرض کنید ظرفى پر از انواع میوه هاى مختلف جلو شماست. میوه مورد علاقه تان را بردارید ولى دقت کنید! ممکن است با انتخاب این میوه اسرار و رموز شخصیت شما به سرعت فاش شود. در حقیقت این تست روانشناسى به سادگى نشان مى دهد که شخصیت افراد مختلف نسبت به انتخاب میوه مورد علاقه شان چگونه است.

Bia2khormouj  

 

سیب


اگر سیب میوه مورد علاقه شماست فردى افراطى هستید که از روى انگیزه آنى و بدون فکر قبلى کارى را انجام مى دهید. رک گو هستید و از مسافرت لذت مى برید. مى توانید خیلى خوب رهبرى یک گروه را به عهده بگیرید و کارها را پیش ببرید. اشتیاق زیادى براى زندگى کردن دارید که این انگیزه شما از نظر اطرافیانتان بی همتاست.

Bia2khormouj 

 

پرتقال


فردى صبور و پر طاقت هستید که اراده تان بسیار قوى است. دوست دارید کارها را به آهستگى ولى بطور جدى انجام دهید. خجالتى هستید و نزد اطرافیانتان قابل اعتمادید. شریک زندگى خود را با دقت و تمام احساس قلبى تان انتخاب مى نمایید و از هر گونه مشاجره و ناسازگارى اجتناب مى کنید.
Bia2khormouj


هلو


رفتار دوستانه اى دارید. رک گو و پر حرف هستید که به جذابیت شما مى افزاید. رفتار ناشایست دیگران را خیلى سریع مى بخشید و فراموش مى کنید. براى رفاقت ارزش زیادى قائلید و رگه هایى از استقلال طلبى و بلند پروازى در شخصیت شما دیده مى شود که باعث شده شخصى زرنگ و فعال جلوه کنید. کمال طلب،

احساساتى، صادق و با وفا هستید. به هر حال دوست ندارید همه امیال خود را در مقابل دیگران نشان دهید.

Bia2khormouj 

 

 

گلابى


اگر تمام توجه تان را به کارى معطوف کنید مى توانید آن را با موفقیت انجام دهید. گاهى در انجام کارهایتان بى ثبات و متغیر هستید و مایلید که از نتایج سعى و تلاش خود خیلى سریع مطلع شوید. از شرکت در بحث هاى خوب و مفید لذت مى  برید. بیطاقت هستید و زود هیجان زده مى شوید. با توجه به اینکه به سرعت دوستى هاى خود را بر هم مى زنید نگهدارى رفقا براى شما چندان ساده به نظر نمى رسد.

Bia2khormouj

 

گیلاس


اگر گیلاس میوه مورد علاقه شماست زندگى همیشه برایتان شیرین نیست و اغلب با فراز و نشیب هاى زندگى مواجه مى شوید. به جاى داشتن درآمد جزیى به شیوه اى براى دریافت مقدار زیادى پول فکر مى کنید. ذهن خلاقى دارید و به دنبال فعالیت هاى خلاقانه هستید. یک شریک زندگى صادق و باوفا محسوب مى شوید ولى ابراز احساسات برایتان کار ساده اى نیست. خانه شما در حکم پناهگاهتان است و از هیچ چیز به اندازه اینکه در کنار فامیل هاى نزدیک و افراد موردعلاقه تان باشید، لذت نمى برید.
 

Bia2khormouj 

 

موز


فردى با محبت، ملایم، خونگرم و دلسوز هستید. اغلب اوقات از کمبود اعتماد به نفس رنج مى برید و کمى احساس ترس در شما دیده مى شود. برخى مواقع مردم از اخلاق خوب شما سوءاستفاده مى کنند. شریک زندگى خود را تحت هر شرایطى که از نظر روحى و جسمى داشته باشید، مى پرستید و ارتباطات شما با دیگران در وضعیت متعادلی قرار دارد.

Bia2khormouj

 

نارگیل


جدى، متفکر و اندیشمند هستید. اگرچه از روابط اجتماعى تان لذت مى برید ولى در انتخاب شریک زندگى بسیار سخت گیر هستید. در کارهایتان سرسختى و سماجت دارید ولى لزوماً بى پروا نیستید. زیرکى، تیزهوشى و گوش به زنگ بودن از دیگر خصوصیات شخصیتى شماست. باید مطمئن شوید که در هر زمینه اى و بویژه از لحاظ شغلى در رأس امور قرار دارید. شریک زندگى شما باید فرد باهوشى باشد. احساسات در زندگى براى شما مهم است اما به طور حتم همه چیز نیست!   

Bia2khormouj

انگور سیاه


بطور کلى فرد مؤدبى هستید. به سرعت عصبانى مى شوید ولى خیلى سریع به حالت اولیه باز مى گردید. از زیبایى در هر نوع آن لذت مى برید. فرد محبوبى هستید شما سرشت خونگرم و سخاوتمندى دارید. میل زیادى براى زندگى در شما موج مى زند و از انجام هر کارى که مى کنیم لذت مى برید. شریک زندگیتان باید در هیجانات شما سهیم شود و از پیشنهاداتتان لذت ببرد.

Bia2khormouj

 

آناناس


به سرعت تصمیم مى گیرید و در انجام کارهایتان سریع و چابک هستید. تغییرات شغلى شما را نمى ترساند که این موضوع یکى از برترى هاى شخصیت شماست. توانایى استثنایى در سازماندهى کارهایتان دارید و از حجم زیاد وظایف اطرافتان نمى هراسید. سعى دارید در روابط خود با دیگران متکى به نفس، صادق و درستکار باشید
.

 

 


نظر شما ()


9:55 عصر سه شنبه 85/4/20

گروه خونی و شخصیت افراد

نویسنده: امین حیدری

گروه خونی O :

صادق، خوشبین و پر انرژی هستند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند. برای رسیدن به هدف قدرت و تحمل خوبی دارند. اگر در میانه راه به بیهوده بودن کاری که در حال انجامش هستند پی ببرند، خیلی راحت آنرا رها می کنند. درباره ی گذشته مثبت اندیشند، لذا چندان افسوس گذشته را نمی خورند.

به مسائل مادی اهمیت می دهند. آرام و باثباتند و در برابر صداقت بسیار حساسند. رک و صریح نظراتشان را بیان می کنند. می توانند از جزئیات براحتی صرفه نظر کنند. غالباً از رهبری کردن خوششان می آید و معمولاً از قدرت تمرکز خوبی برخوردارند.

 

گروه خونی A :

محتاط در تصمیم گیری، بدبین و بسیار حساس هستند و مایلند مسائل را به دو گروه سیاه و سفید تقسیم کنند. به قوانین و استانداردهای اجتماعی بسیار اهمیت میدهند. از تحمل و صبر بالایی برای انجام کارهای فیزیکی و رقابتی برخوردارند. به آینده بسیار بدبینند و براحتی می توانند ظاهر آرامی از خودشان نشان دهند، حتی اگر عصبانی باشند. به نظرات دیگران بسیار اهمیت می دهند. اگر قلبشان بشکند، به سختی التیام می یابد. آنها بسیار مسئولند و همواره خطی بین کار و تفریح میکشند. آنها معتقدند که در مسائل دینی و اخلاقی می توان به کمال رسید. ترجیح می دهند از سرگرمی هایی بهره ببرند که از فشار عصبیشان بکاهد.

 

گروه خونی B :

براحتی از دیگران دستور نمی گیرند. سریع تصمیم گیری می کنند، قابل انعطافند و چندان به قوانین اهمیت نمی دهند. به مسائل علمی و اکتشافات علاقه فراوانی دارند. چندان صبور به نظر نمی رسند و از کارهای رقابتی خوشان نمی آید. معقول و خونسردند و درعین بامزگی، بسیار خجول هستند. از بیان ایده های جدید نمیهراسند. از مورد انتقاد قرار گرفتن ترسی ندارند. از انجام کاری به مدت طولانی خسته و دلزده نمی شوند. براحتی می توانند خاطرات گذشته را فراموش کنند. خلاق و مبتکر بوده و بین کار و تفریح نمی توانند مرزی قائل شوند.

 

گروه خونی AB :

رومانتیک و احساساتی هستند و به شدت فعالند. در تجزیه و تحلیل مسائل بسیار ماهرند. در نقد موضوعات مختلف بسیار منصف اند. درموقع لزوم نمی توانند سریع تصمیم بگیرند. برای سخت کار کردن و صبور بودن باید سعی کنند. درباره ی گذشته بسیار حساسند و از قدرت فهم بلایی برخوردارند. چندان مسئولیت پذیر نیستند. خونسردند اما در برخورد با مسائل غیرمنتظره خیلی زود نگران می شوند. حالات روحی آنها خیلی سریع تغیر می کند. می توانند در آنِ واحد چند کار را با هم انجام دهند و از کارهای هنری بسیار خوششان می آید

   


نظر شما ()



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

پرسپولیس پر افتخار ترین تیم ایران
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه :: پارسی بلاگ :: مدیریت:: پست الکترونیک :: شناسنامه]

تعداد بازدید:46787

امروز:3

دیروز :0

 RSS 

پیوندهای روزانه
بهترین نرم افزارها وبازی هابرای دانلود [40]
مشاهده ودانلودگل های تاپ فوتبال [102]
جدیدترین آهنگ ها [65]
[آرشیو(3)]

درباره خودم

خورموجی ها

امین حیدری
من عاشق عشقم و داریوش و پرسپولیس هستم

لوگوی خودم

خورموجی ها

لینک دوستان

همه چی داره
عکس های جام جهانی
عشق داریوش
هک و امنیت

لوگوی دوستان













فهرست موضوعی یادداشت ها

گالری تصاویر[32] .

آرشیو

موبایل 1
ترفند
فال
عشقولانه
سرگرمی
ترفندهای گوشیهای نوکیا
اینترنت
فال خواب
زهراامیرابراهیمی
راهکارهای ابرازعشق
آیا میدانید
سرعت اینترنت اکسپلورر تا چندین برابر افزایش دهید
اسامی کامل برندگان اسکار
آلوده‌ترین نقطه تهران
اسامی زوج های هنرمند ایرانی
رنگ شما چیه؟
ورزش
عکس
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386

اشتراک

 

وضعیت من در یاهو

یــــاهـو