سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جبرئیل همراه هفتاد هزار فرشته پس از نمازظهر نزدم آمد و گفت : . . . ای محمّد ! هرکس با جماعت بودن را دوست داشته باشد، خداوند و همه فرشتگان دوستش خواهند داشت . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

خورموجی ها

خانه

پارسی بلاگ

مدیریت

پست الکترونیک

شناسنامه


10:45 صبح یکشنبه 86/1/26

دیدن مبلغ مکالمه واس ام اس فقط با یک اس ام اس

نویسنده: امین حیدری

 

 

نظر شما ()


11:12 صبح پنج شنبه 85/12/10

اتصال به اینترنت از طریق موبایل در ایران

نویسنده: امین حیدری

اتصال به اینترنت از طریق موبایل در ایران

                                                                                            

 

                                                                       

 

در حال حاضر تمامی گوشیهای تلفن همراه قابلیت اتصال به اینترنت را دارند چرا که در کشورهای اروپایی و امریکا اغلب افراد از این سرویس استفاده میکنند. اما در کشور ما استفاده از اینترنت در موبایل اصطلاحی ناآشناست. اما در ایران هم امکان اتصال به اینترنت از طریق موبایل وجود دارد ، اما با محدودیت ها و ناکارآمدی های فراوان. در این ترفند قصد داریم به معرفی این نوع اینترنت و نحوه دریافت آن از مخابرات بپردازیم.

سرویس دیتا از سرویس‌هایی است که توسط شرکت مخابرات برای دارندگان تلفن همراه فراهم شده است. با استفاده از این سرویس براحتی می‌توان به اینترنت وصل شد و همانند رایانه از آن بهره برد ؛ با این تفاوت که تنها بعضی از سایت‌های موجود در اینترنت همانند سایت‌های MSN , Yahoo و... به طور کلی سایت‌هایی که توسط سیستم WAP پشتیبانی می‌شوند را می‌توان مشاهده کرد.

سرویس دیتا تنها بر روی گوشی‌هایی قابل فعال شدن است که آن گوشی سیستم GPRS را پشتیبانی کند. هزینه‌ها با توجه به این که این سرویس هنوز در بین استفاده کنندگان تلفن همراه رونق نگرفته است هزینه‌های نه چندان سرسام آوری دارد. هزینه راه اندازی این سرویس بر روی خط 10 هزارتومان است. علاوه بر این هزینه یک آبونمان ماهیانه 5 هزار تومانی نیز روی قبض تلفن همراه اضافه می‌شود. همچنین هزینه اتصال به این سرویس دقیقه‌ای 45 تومان است.

اگر شما نیز می‌خواهید از این سرویس استفاده کنید باید به دفاتر امور مشترکین مخابرات رجوع کنید.
مدارک مورد نیاز برای گرفتن این سرویس شامل: سند تلفن همراه و شناسنامه دارنده سیم کارت و آخرین قبض پرداختی تلفن همراه.

قدم آخر اینکه بعد از این که سرویس دیتا برای شما، فعال شد شما می‌توانید با خرید کارت‌های اینترنت با تلفن همراه در اینترنت چرخی بزنید



نظر شما ()


6:42 صبح چهارشنبه 85/10/13

ویروس های موبایل

نویسنده: امین حیدری

امروزه موبایل ها پیشرفتهای بسیاری کرده اند. اگر یک نگاه کوچکی به پیشرفتهای این دستگاههای کوچک بیاندازیم تعاملی را بین تکنولوژی های مختلف را مشاهده می کنیم که با کنار هم قرار گرفتن آنها، دستگاهی ساخته شده است که در حد یک کامپیوتر جیبی عمل می کند.

آنها دارای لنزهای پیشرفته برای گرفتن عکس و فیلم برداری می باشند؛ یک صفحه نمایش با دقت بالا و تمام رنگی دارند؛ می توانند به راحتی از طریق بیسیم با لپ تاب ها ارتباط برقرار کنند؛ موزیک پخش کنند و حتی ایمیل ارسال و دریافت کنند!

پروتکل بلوتوث، WAP  و مرورگرهای موبایل، این دستگاه کوچک را به یک ریز کامپیوتر تبدیل کرده است. با یک محاسبه کوچک مشخص می شود که از این پس ضعف های امنیتی و ویروس و کرمها برای این ریز کامپیوتر جیبی فراوان خواهد شد.

 ویروس های گوشی های همراه ؟

در یک نگاه کوچک مشخص می شود که گوشی های همراه تمامی تکنولوژی های لازم برای شیوع انواع ویروس ها را در سال  2005  دارا می باشند. آنها دارای پردازنده های مدرن ، تکنولوژی بیسیم بلوتوث هستند و قابلیت انتقال داده از درون یک شبکه را دارا می باشند. این نقل و انتقال با زبان Java  بسیار ساده‌تر شده است.

با کمی تخمین، بیش از نیمی از این گوشی های باهوش دارای سیستم های عامل Symbian  می باشند زیرا که بسیاری از رهبران این تکنولوژی همچون نوکیا ، اریکسون و دیگر شرکت های بزرگ ، برای کسب محبوبیت خود از این سیستم عامل استفاده می کنند.

طبق آمارهای جهانی، در حال حاضر بیش از  32  درصد از جمعیت جهان دارای یک گوشی موبایل می باشند یعنی چیزی در حدود  5/1  میلیارد نفر و همین امر باعث می شود که همه گیری ویروس های موبایل امری واقعی به نظر برسد. اما در سال  2005  اوضاع به چه صورت خواهد شد ؟

اولین ویروس موبایل برای سیستم عامل های Symbian  در ژوئن  2004  ظاهر شد که ویروسی بی ضرر بود.  نسخه بعدی دارای خصیصه های قابل توجهی بود ولی باز هم یک ویروس کم خطر بود. هر دو آنها از تکنولوژی بلوتوث برای انتشار خود استفاده می کردند. بلوتوث، یک تکنولوژی بزرگی است برای ارتباط ابزارهای کوچکی که نزدیک به هم می باشند . اما این بزرگی ها، مضراتی را نیز به همراه خود دارد : این پروتکل دارای برد کوتاهی می باشد. اما با همین برد کوتاه بلوتوث به شما اجازه می دهد موبایل ، PDA  و کامپیوتر کیفی خود را به پرینترها متصل کنید و همچنین داده های خود را در طول یک شبکه انتقال دهید.

انتشار ویروس های موبایل بسیار جالب می باشند، زیرا که مانند ویروس های انسانی با نزدیک شدن افراد به یکدیگر منتشر می گردند! اما این نزدیکی انتشار ویروس را کمی محدود می کند. اما گونه های دیگر آنها باهوش تر شده اند زیرا که از تکنولوژی GPRS  برای انتشار خود استفاده می کنند و بعد از آن بلافاصله به دفترچه آدرس موبایل دسترسی پیدا کرده و خودش را در صورت امکان بدانها ارسال می کنند.

اما ویروس های موبایل چه هستند و چه قابلیت هایی دارند؟ این موضوع نیز هنوز مقداری قابل شک و تردید می باشد. زیرا که آنها از کارهایی همچون شماره گیری از یک تا نهصد شماره در روز و یا کارهایی از قبیل اضافه کردن خرید های بی مورد و بعضا بسیار هنگفت به سبد کالای شماره کاربر، آنها را مورد تهدید قرار می دهند.

البته این موارد نیز در کشورهای مختلف متفاوت می باشد . مثلا در کشورهای آسیایی که هنوز اینگونه تکنولوژی ها در حال تست می باشند، حملات ویروس های موبایل بسیار کمتر از کشورهای اروپایی و ایالات متحده می باشد.

باید گفت که در جایی که تجارت الکترونیکی وجود دارد حتما خطرات اینترنتی و ویروس ها نیز فعالیت می‌کنند. اگر این تجارت با تلفن های موبایل ، همراه باشد ، برای بسیاری از تجار از دست دادن و یا از کار افتادن این دستگاه کوچک قدرتمند، بسیار خسارت بار می تواند باشد.

اگرچه در حال حاضر، تهدیدات خطرناکی این صنعت نوپا را تهدید نمی کند ، اما پیشگویی ها حاکی از آن است که باید در آینده ای نه چندان دور برای امنیت این دستگاه کوچک ، چاره ای اندیشید و راهکار ارائه داد. همچنانکه در گذشته در سیستم های رومیزی این اتفاق افتاد در موبایل ها نیز همراه با پیشرفت سیستم های عامل آنها و نزدیک تر شدن تکنولوژی های آن به یکدیگر ، ویروس ها و کرم های موبایل نیز پیشرفت خواهند کرد و بسیار سریع تر از حال حاضر خود را منتشر خواهند کرد.

شاید یکی از دلایلی که ویروس های موبایل فعلی قادر به پخش گسترده خود نیستند این است که گونه های مختلفی از سیستم های عامل ، شبکه ها و تکنولوژی های مختلف برای موبایل ها وجود دارد که مانع از گسترش ویروس ها می شود یعنی درست برخلاف مشکلی که در حال حاضر کاربران اینترنت با آن مواجهه هستند: شبکه ای یکسان با سیستم های مشابه ! چیزی که شاید در آینده موبایل ها نیز با آن مواجهه شوند !

با وجود آخرین  30  ویروس موبایل برای سیستم عامل Symbian، روزی فرا خواهد رسید که کاربران مشاهده می کنند که چگونه این ویروس ها می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن، به کمربند های چرمی آنها نفوذ کنند!


نظر شما ()


2:13 صبح جمعه 85/4/16

موبایل

نویسنده: امین حیدری

سلام دوستان اینم آخرین نرخ های اعلام شده توسط شرکت مخابرات ایران

با توجه به نرخ‌های اعلام شده از سوی شرکت مخابرات ایران، مشترکان تلفن همراه کشور در حالتی که از محل اولیه‌ی تلفن خود به نقطه‌ی دیگر منتقل و با سایر مشترکان ارتباط برقرار کنند، به ازای هر دقیقه مکالمه، مشمول مبلغ دو پالس مکالمه، علاوه بر تعرفه‌های خود می‌شود.

نرخ مکالمات تلفنی به شرح زیر است: نرخ یک دقیقه مکالمه‌ی شهری تلفن‌های همراه به همراه و همراه به ثابت و بالعکس، از ساعت هشت صبح تا ‌٢١، معادل ‌٤٤٧ ریال (‌١٠ پالس) و از ساعت ‌٢١ تا هشت صبح و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی ‌٣٥٨ ریال (هشت پالس) است.

نرخ یک دقیقه مکالمه‌ی بین شهری تلفن‌های همراه به همراه و همراه به ثابت و بالعکس از هر نقطه به سایر نقاط کشور، از هشت صبح تا ‌٢١، ‌٧٦٠ ریال (‌١٧ پالس) و از ساعت ‌٢١ تا هشت صبح و روزهای جمعه و تعطیلات رسمی ‌٥٣٦ ریال است.

به گزارش (ایسنا)،همچنین تعرفه‌ی جابه‌جایی (رومینگ) داخل کشور مشترکان تلفن‌همراه به این صورت است؛ در حالتی که مشترک تلفن همراه از محل اولیه‌ی تلفن خود به نقطه‌ی دیگر منتقل و با سایر مشترکان ارتباط برقرار کند، به ازای هر دقیقه مکالمه، مشمول مبلغ دو پالس مکالمه، علاوه بر تعرفه‌های خود می‌شود.

تعرفه‌های بین‌الملل تلفن هم به این شرح است که مبلغ وصولی یک دقیقه مکالمه‌ی تلفن بین‌الملل از ایران به مقصد کشورهای ویتنام، کوبا، سورینام، گویان فرانسه، ریونیون، آنتیل فرانسه، والیس وفوتانا، چهارهزار و ‌٧٩٦ ریال و کلیه‌ی کشورهای جهان به جز کشورهای مذکور یک هزارو ‌٥٧٥ ریال است. همچنین مبلغ یک دقیقه مکالمه‌ی تلفنی به کشور افغانستان، دوهزار و ‌٣٠ ریال است.

نرخ وصولی مکالمات تلفن بین‌الملل که ازسوی مشترکان تلفن‌ همراه ایران به مقصد سایر کشورها برقرار می‌شود، از ساعت هشت تا ‌٢١ به ازای هر دقیقه، معادل مبلغ ‌١٠ پالس و از ساعت ‌٢١ تا هشت و روزهای جمعه و تعطیلات رسمی به ازای هر دقیقه معادل مبلغ هشت پالس اضافه می‌شود.

اما نرخ وصولی یک دقیقه ارتباط تلفن ثابت به مقصد تلفن ماهواره‌ای ثریا با کد ‌٠٠٨٨٢١٦ مبلغ هشت هزار و ‌٦٠٠ ریال به اضافه‌ی شش درصد مالیات و عوارض است.

همچنین به نرخ وصولی ارتباط مشترکان تلفن‌همراه به مقصد ترمینال‌های ماهواره‌یی ثریا از ساعت هشت تا ‌٢١ به ازای هر دقیقه معادل مبلغ ‌١٠ پالس و از ساعت ‌٢١ تا هشت و روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، به ازای هر دقیقه معادل مبلغ هشت پالس اضافه می‌شود.

اما نرخ یک دقیقه مکالمه‌ی شهری تلفن‌های ثابت با پالس ‌٧٠/٤٤ ریال، از ساعت هشت تا ‌١٣، مبلغ ‌٩٦/١٩ ریال و از ساعت ‌١٣ تا ‌٢١، مبلغ ‌٧٤/١٦ ریال است.

همچنین نرخ یک دقیقه مکالمه از ‌٢١ تا هشت صبح و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی در تمام ساعات ‌٩٦/١٣ ریال است. نرخ یک دقیقه مکالمه‌ی بین شهری تلفن‌های ثابت با پالس ‌٧٠/٤٤ ریال نیز در مسافت تا ‌١٠٠ کیلومتر در صبح؛ ‌١٣٤ ریال و در شب ‌٨٩ ریال است. این نرخ از فاصله‌ی ‌١٠٠ تا ‌٤٠٠ کیلومتر در روز ‌٢٦٨ ریال و در شب ‌١٧٩ ریال و از ‌٤٠٠ تا ‌٧٠٠ کیلومتر، ‌٥٣٦ ریال در روز و ‌٢٦٨ ریال در شب است.

نرخ یک دقیقه مکالمه‌ی بین شهری تلفن‌های ثابت در مسافت بیشتر از ‌٧٠٠ کیلومتر ‌٧١٥ ریال در روز و ‌٣٥٨ ریال در شب است.

ساعات روز از هشت تا ‌٢١ و ساعات شب از ‌٢١ تا هشت است و نرخ مکالمات روزهای جمعه و تعطیلات رسمی برابر تعرفه‌های ساعات شب خواهد بود.

منبع:

ایرنا


نظر شما ()


11:10 عصر پنج شنبه 85/4/15

موبایل

نویسنده: امین حیدری

امروز قصد دارم براتون چند ترفند از گوشیهای نوکیا رو بزارم که امیدوارم بدردتون بخوره                    

 

 

 #06#*

این کد شماره سریال گوشی را نمایش میدهد. رمز کار در عددهای هفتم و هشتم این شماره است . به عنوان مثال (350145/10/185893) شماره 10 ، معرف گوشی اصل ساخته فنلاند است. شماره 20 ، نشانگر ساخته شدن گوشی در کشور آلمان است وشماره 80 نیز برای گوشهای ساخت کشور مجارستان است.

 

 

 

 

#92702689#*

 

این کد، اطلاعات جالبی در مورد آخرین وضعیت گوشی به شما میدهد. از جمله سریال نامبر گوشی،تاریخ ساخت، تاریخ آخرین تعمیرات و .. اما پس مشاهده نتایج مزبور باید زحمت بکشید و برای خروج از آن گوشی را خاموش روشن کنید.

 

 

 

 

#746025625#*

این کد، وضعیت سرعت سیم کارت گوشی را نشان میدهد. حالت sim clock soop allowed  به این معنی است که گوشی شما می تواند با کمترین مصرف باتری در حالت استند بای قرار گرید

 

 

 

 

#7370#*

اگر قصد فرمت کردن گوشی را دارید این کد به کارتان می آید. با وارد کردن این کد درایو C   گوشی فرمت شده  وتمامی برنامه ها و فایل های موجود روی آن از بین میرود. بعد از وارد کردن این کد از شما تقاضای وارد کردن security  میشود که در حالت عادی 12345 است.

 

 

 

#شماره*21**

با دادن این کد و شماره مورد نظر در هر حالتی کار دایورت کردن گوشی انجام میشود

 

 

 

*#2820#

 

این کد هم به درد کسانی می خورد که نیاز به آدرس بلوتوث شان دارند.

این آدرس به صورت xx..xxbuletooth device  و با عدد و حرف 12 رقمی نشان داده میشود.

                      


نظر شما ()



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

پرسپولیس پر افتخار ترین تیم ایران
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه :: پارسی بلاگ :: مدیریت:: پست الکترونیک :: شناسنامه]

تعداد بازدید:46963

امروز:0

دیروز :10

 RSS 

پیوندهای روزانه
بهترین نرم افزارها وبازی هابرای دانلود [40]
مشاهده ودانلودگل های تاپ فوتبال [102]
جدیدترین آهنگ ها [65]
[آرشیو(3)]

درباره خودم

خورموجی ها

امین حیدری
من عاشق عشقم و داریوش و پرسپولیس هستم

لوگوی خودم

خورموجی ها

لینک دوستان

همه چی داره
عکس های جام جهانی
عشق داریوش
هک و امنیت

لوگوی دوستان













فهرست موضوعی یادداشت ها

گالری تصاویر[32] .

آرشیو

موبایل 1
ترفند
فال
عشقولانه
سرگرمی
ترفندهای گوشیهای نوکیا
اینترنت
فال خواب
زهراامیرابراهیمی
راهکارهای ابرازعشق
آیا میدانید
سرعت اینترنت اکسپلورر تا چندین برابر افزایش دهید
اسامی کامل برندگان اسکار
آلوده‌ترین نقطه تهران
اسامی زوج های هنرمند ایرانی
رنگ شما چیه؟
ورزش
عکس
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386

اشتراک

 

وضعیت من در یاهو

یــــاهـو